¡On The Goodlife Express.. ECUADOR!

Cusco, Machu Piccu & Lago Titica

Hola Amigas & Amigos!

¿Como te fue? ¿Todos chevere?

Inmiddels ben ik vanmorgen in Bolivia aangekomen! Een aangezien ik nu 3 uur moet wachten voor me bus naar Pototsi vertrekt even een update doen!

De afgelopen week is voorbij gevlogen..Cusco verkend en de Inka Jungle Trail.. Wat een tocht was dat. Dag 1 begon per minivan naar een hoogte van 4500 meter.. vervolgens na een kleine instructie kon de lol beginnen.. 45 kilometer naar beneden knallen naar een hoogte van 1600 meter.. Supervet! Boven op de berg ijs en ijs koud..en langzaam wordt het steeds warmer en warmer.. niet zo gek ook want je eindigd midden in de jungle aan het einde van de mountainbike tocht. Die avond kompleet kapot vroeg me bed in gedoken ( dit ook vanwege een feestje dat zich in het hostel de avond voor vertrek plaatsvond, en wat het dus onmogelijk maakt om optijd naar bed te gaan).

Dag 2.. Dit zou de zwaarste dag hiken zijn.. en of dat het was.. Me lichaam werdgoed op de proef gesteld.. 4 uur langomhoog! Auwwww... Gelukkig waren de volgende6 uur semiplat. Tijdens de vele stops nog wat wildlife gezien..een aapje.. die het ook nodig vond om me in me vinger te bijten.. AHHHHHHHHHHH RABIESSS! Ook nog een soort van raccoon achtig geval waar ik de naam niet meer van kan herinneren en nog een andergeval!Foto´s volgen snel hopelijk! Tegen 5 uur kwamenaan bij deHot Springs.. waar ikvervolgens niet meer uit te slaan was! Heerlijk dat warme water. S´avonds het nacht levenvan Santa Theresain gedoken.. nou nou.. wat eentent was dat! haha... Geef het nog een paarmaanden voor het in elkaar stort!

Dag 3.. Zou geen zware dag worden en zou alleen maar 5 uur lopen zijn.. Nou dat ging dus niet voor mijop... De trek was namelijk op een treinspoor.. Watlopenen hetontwijken van treinen toch wel even iets moeilijker maakt!Uiteindelijk als laatste van de groep aan gekomen in Agua Calientes ¨Pueblo de Machu Piccu¨. Rest van de dag rustig aangedaan want de volgende dag..

Dag 4.,.. Zou bestaan uit hetomhooglopen vande inka trail wat bestaat uit een 1,5 uur of trappen.. en dat om 4 uur sochtens.. Voel je hem??Zeer goede workoutvoor de bips en de benen.. Uiteindelijk haalde ik het nog omom6uur bij de ingang te zijn net in tijd voor dedeuren open gingen.. En daar was het dan... The LostCity of The Inca´s! Machu Piccu!! Tot een uur of 2 rondgehangen, tours gedaan. Begon ik aan de afdaling.. dit keer weer lopend.. want kom op zeg 7 dollar voor een enkeltje naar beneden. geldklopperrij! In dat geval loop ik er nog wel een paar blaren bij!

Savonds met de trein terug naar Cusco!

De volgend nacht vertrokken naar Puno per nachtbus.. Om vervolgens daar 4 uur snacht aan tekomen en pas om 8 uur te worden opgehaald voor de tour naar de foating islands en een homestay in een van de eindlands in het hoogst gelegen te navigerendemeer terwereld..

S´avonds aangekleed in typische kleding en verplicht moeten dansen met de locale bevolking in de disco! haha!.. Was leuk.. maar erg touristisch!

Nu onderweg naar potosi.. en vervolgens racen tegen de klok om alles te kunnen zien wat ik wil zien in Bolivia!

Hoe gaat het daar? alles goed? kijken jullie er al naar uit dat ik terug kom?.. Enne hoe staat het met het ontvangst commitee?

Reacties

Reacties

Linne

We zijn aan het aftellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoe :D
Leuk verhaal weer... nu mag je wel een paar billen hebben gekregen!! haha... Tot 3 juni ;)

Elly

Leuk Chris je heb weer veel gezien en mee gemaakt. Je bent ook een bikkel en je niet laten kennen he, ik had ook gaan lopen hoor. Weet je nog dat we dat ook in Turkije hebben gedaan. Hi hi hi.
Het schiet al op voor je he meis, ik ben ook al aan het aftellen hoor!
Morgen ga ik op kamp met de Regenboog kids dan gaan wij ook een tour houden over Schouwen en Duivenland en naar het strand vliegeren zie je dat al voor je en nog veel meer maar dat hoor je wel als je weer thuis bent.

Liefs

Amelia

YOOOEEEHOOOEEE je komt al weeer bijnaa thuisss :D:D:D EINDELIJK!!!

WOW je bent wel erg druk zeg wat een heftige week!

heb je mailtjee gestuurt

LOVEEEE

Tim

Hallo Allemaal...
Ik woon nu 9 maanden in Peru waarvan de laatste 3 in Mancora.
Bij deze wil ik mededelen dat we sinds vandaag donderdag 28 mei, hier in Mancora het eerste officiele geval van de varkensgriep hebben. Deze persoon kwam vanuit chilli. In Talara, 3 uur reizen hiervandaan zijn 4 gevallen bekend dus let op met wat je doet en waar je heengaat!
Mocht je hier vragen over hebben, mail me dan gerust, Ik lees men mail dagelijks; Magnusamsterdam@gmail.com

Groetjes en fijne en veilige vakantie toegewenst!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!