¡On The Goodlife Express.. ECUADOR!

Mona molestó mi camara :(

Yaaa... daar ben ik weer!

En je leest het goed.. Mona heeft haar kleine handjes om me camera gekregen.. en liet het vervolgens van 3 meter naar benede vallen! Tja hij was behoorlijk stootvast maar nu heeft tie het toch echt begeven! SNIK SNIK!

De afgelopen dagen erg regenachtig hier.. van de week supermeeting gehad met RICANCIE, superveel te weten gekomen.. en volgend weekend schijnt er in 1 van de communities een ritueel festival ofzoiets te zijn.. dus daar ga ik maar is een kijkje nemen..

Zat ik gister kicked back in een hammock! hangt daar opeens een luiaard in de boom voor me! Zo huppa daar zat tie.. Nogal vreemd aangezien het beestjes zijn die normaal snachts pas tot leven komen.. Is maar goed dat tie aan onze kant van de rivier is want als de Quichua´s hem zien! Dan wordt tie dus mooi getoasted of geroasted...

Verder weer een bezoekje gedaan aan AmaZOOnico en daar kwam ik heel toevallig Dan weer tegen! haha..

Verder tja.. uhh alles zijn gangentje.. hoewel ik het overlijden van me camera wel betreur.. maar gelukkig kan ik Tom´s camara gebruiken zolang ik hier nog ben.. een week dus! En dan zal k toch echt opzoek moeten naar een nieuwe.. want reizen zonder camera kan natuurlijk niet!

Ohja.. morgen komt er een supergrote groep van OASIS overland trucks!! Wordt een dolle boel! Ennnn.. er komt dan ook een Shamaan op bezoek en voor de mensen die dat nog niet weten Shamaans gebruiken Ayahusca (kan zijn dat er een spelfoutje in zit). En dit is niet zomaar een plantje.. het is de meest zwaarste trip die je kan krijgen op hallucinerend gebied! Ze zeggen dat het je connect met je innersoul! Nou ben benieuwd.. de bijwerkingen zijn alleen, overgeven en diarree! Dat gaat wat worden!..

Mensjes dit was het weer voor nu! Tot de volgende keer maar weer!

X

Reacties

Reacties

hoda

aaaahh Gecondoleerd schat!

Lins

Gewoon doen;) hahaha

Elly

Hallo Christa,

Shit Chris dat van je camera, is Mona zo foto geniek?
Let maar goed op straks wil ze ook nog mobiel zijn.
Tja, dat heb je tegenwoordig met die moderne apen.
Leuk dat video filmpje, nu lijk je net Jane in de jungle.

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!