¡On The Goodlife Express.. ECUADOR!

PERU BABY!!!

Hiya!!

Dat is alweer eventje geleden dat ik een update heb gedaan! Tijd vliegt hier ook echt enorm hard voorbij! Vandaar nu toch maar even een update doen en wat foto´s uploaden zodat jullie ook weer weten dat alles goed gaat.. en ik nog geen verschijnselen van varkensgriep vertoon!

Nadat ik Ecuador had verlaten voor Mancora.. Kon ik na 2 dagen weer trg.. Zand in de lens van me nieuwe camera.. Ik weer een bus terug genomen van 8 uur naar Guayagil om me camera om te ruilen.. Vervolgens problemen aan de grens.. ik mocht het land niet meer in want me visa was verlopen.. Met moeite toch nog een 24uurs visa kunnen regelen en me camera kunnen om wisselen en het land weer te verlaten binnen 17 uur.. What a hell of a day!

Vervolgens nog 2 dagen gechilled in Mancora.. BBQ en dergelijke.. De volgende dag aan een 17uur durende trip begonnen naar Lima. Die middag nog Miraflores ingedoken (upclass suburb of Lima) Starbucks naar binnen gewerkt.. eindelijk echte koffie naar al die instant koffie die je hier overal krijgt! Volgende dag centrum ingedoken en savonds konningendag gevierd met de 4 hollanders die ook in het zelfde hostal verbleven.

De volgende ochtend, half katerend toch vertrokken voor Huacachino.. een Oasis een 5uur zuid of Lima.. Waar de bezigheden bestaan uit, sandboarden & zandkastellen bouwen in deze enorme zandbak! Na 2 dagen compleet gezandstraald te zijn tijd om te vertrekken naar Nazca.. Waar ik alleen overdag ben geweest.. Nazca staat bekend om zijn misterieuze lijnen die in de woestijn zijn gemarkt.. beste manier om te zien.. Sobrevuelo met een Cessna! En of dat me buik dat leuk vond! Oeff.. toppunt van reisziekte! Maar supervet om gedaan te hebben. Smiddags een bezoek gebracht aan de cementary... Waar mummies meer dan 1000 jaar oud nogsteeds in dezelfde houding zitten als wanneer ze er neergezet werden.. De cemerntary ligt in de woestijn en het is hier zo droog dat de mummies het resultaat zijn.

Die avond nog naar Arequipa vertrokken (verder zuid 8uur), waar ik naar aankomst smorgens gelijk de stad ben in gedoken.. smiddags naar een bull fight ben gegaan.. en de volgende dag alweer op weg ging naar de diepste canon in de world.. Colca Canon! Gelweldig mooi om te zien.. en dan al die Condors die er rond vliegen! Love it!

Na terug komst in Arequipa savonds de bus genomen naar Cuzco.. En dat is waar ik nu nog steeds ben! Ben hier nu 3 dagen.. Rustig aan want Cuzco is gelegen op 3300 meter.. Dus de hoogteziekte heeft de nodige bijwerkingen.. Morgen begint me Jungle Inka trail!! Superveel zin in!

Nou dat was het voor nu! Ik probeer foto´s up te loaden maar het gaat zo langzaam! Hopelijk lukt het, en anders komen die later!

X

Reacties

Reacties

lodewijk

hele maal te gek voor al zo doorgaan geniet er van

kus pa

www.christa reismee.nl

Hallo Christa.
Je hebt weer mooie foto,s uit Peru gestuurd.
Oma vindt het leuk dat je deze foto,s stuur.
Nu heb ik nog een beetje contact met je
nog een paar weekjes dan ben je weer thuis hopen wij
GROETJES OMA EN VEEL LIEFS.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!